08 July 2011

Tolongla PAHAM!

:: Assalamualaikum ::

Okayy , sedar tak sedar ,,
Pejam celik , pejam celik ,,
Pasti tak pasti ,,
PMR SEMAKIN HAMPIR
Gilak takk ? Honestly , aku tak prepare apa-2 lagi pon .
Bukan sebab rasa diri dah pandai ,
*aku admit mmg aku tak pandai pon*
Tapi , penyakit MALAS terlalu menghantui diriku .
Ouhh , NOOO !
Bahasa Melayu ngan rumus nyer ntah ke mane.
English yg tonggang t`balik.
Geo banyak giler x bce agy.
Science yg bnyak x pham.
Sejarah pning kpale.
Formula untuk maths , tak semua aku dah kuasai .
Perkataan bahasa arab , hafal masih kurang .
Jieha Come on!!! PMR lahh !
Aku tengok kawan-2 aku dah jarang update blog,bkak fb. Kesedaran dah muncul dalam diri diorang .
How about me ?
Errr ,, tak tahu ! So sad ! :(
Doakan saye dan kwn2 yer..!

No comments:

Post a Comment