04 June 2012

I wanna NEW BLOG plez!

:: Assalamualaikum ::

Nampak tak tajuk entri nie kat atas tue?? Huhu.. Yeahh! I wanna new blog.. Bukan maksudnyer nak buat blog baru..but nak ubah style blog. Aku yang tengok blog aku sendiri pon BOHSANN..apetah lagy readers(Cehh!..gaye macam ade jer yang bace blog kau jiha ooi!). Whatever lahh. But...still nak new looks jugak. Kalau boleh nak blog yang lawaa macam IRINE NADIA MARCELLO tu.. Tapi,huh! Harapan lah der.. Nur Alya Abdul Razak..cepatlaa tolong aku editkan blog nie. Aku nie bukannyer jenis rajin menggodek-godek,main-main dengan code nie. Btw,thnx to Shifaa` Salleh coz buatkan blog aku yang sekarang nie. It`s still look nice dear. ;). I`m very appreciate that.
So,kepada member2ku sekalian yang korang rase blog korang lagy lawaa dari blog aku tu cepat2 lah curahkan ilmu kat aku erk. Hehe..
Tu je kot nak tulis,dah sedih dah nie..sebab blog tak lawa je pon!
Bye.

2 comments:

  1. eh eh. namakuu diseruseru laahhh :P
    nak edit? boleh sajaa.
    nti bilabila free kt sek nti aku tlg ye (:

    ReplyDelete