19 March 2011

T.A.K.N.A.K.B.A.L.I.K

:: Assalamualaikum ::

aku  TAK READY lagi nak sekolah..!

aku TAK READY lagi nak terima result..!

aku TAK READY lagi nak washingplusiron baju sbb aku nih pemalas..!

aku TAK READY lagi nak bngun awal-awal..!

aku TAK READY lagi nak tinggal kan henset aku yg baru ketemu..!

aku TAK READY lagi nak tinggalkan FB/BLOG kesayangan aku nih..! 

aku TAK READY lagi nak makan masakan yang bukan orang gaji aku masak..!

Haha..HAISH..

kalau la aku ada alasan kenapa aku tak boleh datang esok..
kompom aku tak nak pergi!!
tapi..
erkk..

PMR!!!!
PMR!!!!
PMR!!!!


Go JIHA! Go JIHA! Don`t break my heart JIHA! :)

2 comments:

  1. HAHA . chaiyok lahh, jiha . chaiyok jugak ilham alia untuk SPM :DD

    ReplyDelete
  2. Hey, Nice Blog...Feel Free To Visit Mine (^_^)http://hannyquinn.blogspot.com/

    ReplyDelete