04 February 2012

Sekolah BARU

:: Assalamualaikum ::

Okayy,seriously lame gilaa aku tak tulis entri baru. Last entri HARIJADIKU kot! Hehe.. Yelah,sibuk uruskan pertukaran sekolah baru. Erm,16 Januari haritue aku daftar sekolah baru. Tengokk! Baru aku nak bagitau..hihi. Satu famili pegi hantar aku..sekali dengan nenek aku dari Terengganu lagi datang nak hantar cucu kesayangan die nihh.. Terime kaseh nek! Sayang nenek.. :). 
Erm,sekolah 5 hari jer pastu cuti balik..CNY. Seminggu tu pon bukannyer belajar..Minggu Jalinan Mesra. Bayangkan..dah habis bulan 1 tak start belaja ape2 lagi.. Homaiii.. Pastu datang sekolah seminggu balik lagi. Maulidul Rasul.. Btw,sekolah baru nie aku penat sikit lah.. Pagi-pagi jer kene tunggu bas pukul 7.15 coz kene bagi seniors pergi dulu. Track kedue bru junior pulakk..(akulah tue). huhu.. Pastu kalau nak makan pon kene tunggu seniors habis makan dulu baru boleh makan. Cafeteria nyer tak besar.. Kene b`trick2. Okayy,tetibe rindu pulak dengan dewan makan intesaber. Sob3.. Belaja pulak penat jugak. Yelah,stail belaja macam kat U. Kite yang kene berjalan pergi ke kelas-kelas tertentu,bukannyer kite tunggu cikgu masuk kelas. Tapi yang beza nyer..kalau sekolah lain lepas habis kelas cikgu akan suroh tutop lampu dengan kipas. Tapi kat sekolah sekarang cikgu akan cakap "tutop lampu dengan air-cond". Huhu.. Tapi sumpaa,bila masuk sekolah baru nie,aku rase mase pembelajaran nyer singkat sangat. Petang pulak bebas nak pegi mane-mane..tapi time tu waktu prep lah. DAN one important thin`yang aku rase bile masuk sekolah tue..aku rase akulah orang yang paling tak pandai kat situ. FULLY SERIOUSLY! 

 Sekian~
Wassalam

No comments:

Post a Comment