14 January 2012

Tajuk post nie HARIJADIKU.. :)

:: Assalamualaikum ::

Syukur Alhamdulillah
Syukur aku layang-terbangkan,sebagai seorang hambaNya
Aku panjatkan kepadaNya.
Allah SWT.

Tambah setahun lagi umur aku,dengan izinNya. Hari nie genap umur aku enam belas tahun. Dah makin tua nampaknyer. Sob3.. 
Sudah. Jangan kamu orang buat-buat hilang ingatan atau buat-buat amnesia. Aku tahu kamu orang memang ternanti-nantikan tarikh 14/01 ini sejak tahun lepas lagi. Aku tahu kalian telah sudah set reminder di telefon bimbit, conteng di diari, dan yang lebih ekstrim siap buat baju lagi bagi memberi peringatan yang hari ini 14/01 merupakan hari jadi Nuraini Najihah Binti Zulkifli. Kan? Kan? Kan? 

Ahahahah,jangan marah.. HAPPY BIRTHDAY TO ME! YEAY! (tak wish lagi untuk diri sendiri derr!!)

Well..well...well... even takde sorang pon yang bagi aku hadiah,ajak aku keluar,adakan kejutan,makan kek pon tidak or what ever so yang selalu orang buat masa sambut birthday aku tetap HAPPY :D!!

Thanks kat korang dan sesiape yang dah wish birthday aku through pesbuk,twitter(cehh! mcm ader jer..),BBM(nie mustahil lah..kan!),call dan sms di 013358_ _ _ _. Thank You! Thank You! 
May Allah bless your life with happiness and prosperity..

Hurmm,sepanjang 16 tahun hidup nie,memang banyak pengalaman pahit dan manis aku yang mematangkan aku.. Alhamdulillah,aku dikurniakan nikmat yang tiada bandingannya. Aku ade keluarga yang VAVAVOOM HEBATT! Yang sentiase menyokong dan membimbing aku,yang sentiase memberi semangat.., Sahabat-sahabat Genesis yang TERBAEKK! Yang sentiase ade di sisi aku,yang sentise layan kerenah merepek aku,yang sentiase ade di belakang aku tak kire aku gembira or sedih.. Tak lupe jugak,cikgu-cikgu yang POWER! Yang tidak pernah jemu menabur jasa dan mencurah ilmu.. Then,seniors dan juniors yang SEMPOI! Yang sentiase membantu dan menghiburkan hati..
ALHAMDULILLAH,AKU SANGAT BERSYUKUR..
Semoga peningkatan umur aku nie lebih banyak peluang dan kejayaan yang akan aku kecapi. Amin.. 
Insya-Allah.

Oklah..tak tau nak tulis ape dahh. Bye! Wassalam.




No comments:

Post a Comment