12 January 2012

BERHABUK lagii:)

:: Assalamualaikum ::

Waduih,lame jugak tak update blog nie. Malas tahap gaban menguasai diri..hee~ Nak citer skit nie,..minggu ni jer aku dapat 2 barang yang aku sendiri tak duga yang aku boleh dapat. Ape ayat aku nie? Pape jelah.. Alah,bagi orang kaya macam kamu mesti barang ni biase-biase jer. But not for me.. Huu~
Hari Isnin,Umi dengan Abah bawak aku pergi beli SONY VAIO.. Tapi aku lah yang pilih sendiri. Warne PINK pulakk! Entah nape..masuk-masuk jer kedai tu sepasang mata aku terus terpandang Sony Vaio warne pink tuh. Hihi.. Nie ayat Umi.. "Umi saje jer beli tuk Angah dulu..mane tau nnti pegi ukm nak gune senang..,lepasnie baru beli untok kak long pulk.". 
Umi,Abah.. Terima kasih belikan Angah Sony Vaio tue,.. Sayang Umi dengan Abah!!
Tu,cerite hari isnin.. Nie cerite hari Selase pulak. Lepas Umi balik keje..terus Umi ajak aku pegi Kedai Hari-Hari. Beli pakaian ckit! Hehe.. Pastu Umi bawak aku pergi Al-Ikhsan. Almaklomlah..aku nie jenis ganas orangnyer. So,sport shoes aku before nie dah teruk..haha. Terkoyak lah,tapak tercabut lah.. :). Walaupun aku tak bersukan! Pilih punyer pilih..akhirnya NIKE AIR warne PINK menjadi pilihan. Pink lagiii!!
 Pastu Umi terus cakap.. "Haa,bayar..!". Memang aku sendiri yang bayar..gune duit yang aku dapat. Sob3..
Oklah,konklusi nyer.. Aku sangat happy minggu nie! Hehe

Oklah,Bye! Wassalam.

No comments:

Post a Comment